یورو ۲۰۲۰| بلژیک با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی راهی یک چهارم نهایی شد/ وداع رونالدو و یارانش با جام + فیلم

1:29 - 07 تير 1400
کد خبر: ۷۳۶۷۰۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
تیم ملی بلژیک با پیروزی مقابل پرتغال حریف ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ شد.
-  در ادامه دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته (یک‌شنبه) تیم‌های ملی پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی و بلژیک در نبردی موسوم به جنگ ستارگان و در ورزشگاه لاکارتوخای شهر سویا به مصاف هم رفتند که در پایان این جدال حساس، ولی کم موقعیت این بلژیکی‌ها بودند که موفق شدند با نتیجه نزدیک یک بر صفر به پیروزی برسند تا شاگردان مارتینس با حذف یاران رونالدو راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.
 
در این بازی تورگان هازارد موفق شد در دقیقه ۴۲ با شوتی مهار نشدنی دروازه روی پاتریسیو را باز کند تا نیمه نخست با برتری تک گله بلژیک به اتمام برسد. در نیمه دوم رونالدو و هم تیم‌هایش هر چه زدند به در بسته خورد تا پرتغال با قبول شکست یک بر صفر وداع تلخی با یورو ۲۰۲۰ داشته باشند.  

بلژیک با کسب این پیروزی باید در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی ایتالیا قرار گیرد.

* ترکیب اصلی دو تیم به شرح زیر است:

بلژیک: تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، یان فرتونگن، توماس فرمائلن، توماس مونیه، یوری تیلمانس، اکسل ویتسل، تورگان ازار، کوین دی‌بروینه، روملو لوکاکو و ادن ازار.

پرتغال: روی پاتریشیو، رافائل گوئریرو، پپه، روبن دیاز، دیه‌گو دالوت، رناتو سانچس، ژوائو پالینیا، ژوائو موتینیو، دیوگو ژوتا، کریستیانو رونالدو و برناردو سیلوا.

در نخستین بازی روز گذشته تیم ملی هلند با شکست ۲ بر صفر مقابل جمهوری چک از گردونه رقابت‌ها حذف شد تا چک در مرحله یک چهارم نهایی حریف دانمارک شود.

گل اول بلژیک:
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3151428_529.mp4']

موقعیت خطرناک پرتغال که به تیرک دروازه برخورد کرد:

var player = videojs('player_934889_3150865',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3150865',{},function (data) {}); }));

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *